Gratis treningsprogram!

I dag skal du få treningsprogrammet Veltrent av meg. Det passer godt for deg som ønsker å stramme opp hele kroppen, men spesielt mage, rumpe og lår.

 

Hvis du liker programmet godt vil jeg anbefale treningsprogrammet mitt Veltrente Jenter. Her får du et 12-ukers treningsprogram med samme fokuset som det du får gratis her. I tillegg til programmet får du en ferdig kostholdsplan med helt vanlig mat som passer ditt mål. Dette koster 499,- og du kan kjøpe det ved å vippse til 924 36 879 eller følge lenken her: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=PTBZVPRANV99C

 

Ønsker du kun ferdig kostholdsplan for ditt treningsmål koster det 299,- med vipps eller det kan det kjøpes her: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=4XVQPC2P9U7MG

 

Å skreddersy kostholdsplaner så det passer deg best mulig er litt dyrere, men kanskje spesielt verdt det om du har noen utfordringer med å følge et kosthold.

 

Her er programmet du får gratis: Skjermbilde 2018-05-18 kl. 12.56.10

 

Og her er videoer til alle øvelsene:

Videoer
Worlds Greatest Stretch https://youtu.be/ossvaP-SX1g
Hip-thrust https://youtu.be/y8OVkQ1KwKM
Glute bridge https://youtu.be/xQ_8efmZC_Y
Hofteabduksjon på benk https://youtu.be/kfbS8bJmnN0
Rygghev https://youtu.be/CIfO7TtL0po
Pullthrough https://youtu.be/T-81z97bTaA
Beinpress https://youtu.be/m8xz20LMf9A
Goblet squat https://youtu.be/wZE-AJ1Qq38
Splittknebøy, fremoverlent https://youtu.be/xMdb9cWpEHQ
Brystpress med hantler https://youtu.be/mZhP6IzdAFc
Enarms skulderpress https://youtu.be/S_XeJ6nIc9I
Nedtrekk https://youtu.be/QcfIXbGiUIk
Facepulls https://youtu.be/Bo5BRxfkQuU
Russian twist https://youtu.be/wkD8rjkodUI
Planke https://youtu.be/pSHjTRCQxIw
Sykkelcrunches https://youtu.be/lZeYAAKAD7k

 

OBS: Send melding etter du har vippset slik at jeg kan sende deg produktet med en gang 🙂

Slik gikk jeg ned 10 kilo!

Jeg skulle ønske jeg kunne si at det fantes matvarer eller et treningsprogram som kunne brenne fett raskt eller at det var et kosttilskudd som kunne få kiloene til å smelte av deg.

 

En vektnedgang er ikke lett. Det krever hardt arbeid over tid, men om du klarer å finne et opplegg som passer deg er sjansene for å lykkes mye større. Det blir mange dårlige dager hvor man har lyst til å gi opp. Som Nike sier: «Bare gjør det» – selv om det kjennes ut som resultatene aldri skal komme. Rom ble ikke bygd på én dag.

På generell basis anbefaler jeg å bruke flere målemetoder enn vekt for å dokumentere fremgangen. Centimeter-mål og før-etter-bilder er mye mer nøyaktige. I tillegg vil du kjenne forskjell på klærne etter hvert.

 

12246810_962492603817548_3778003013705302766_n

 

Sørg for at du havner i et kaloriunderskudd mesteparten av tiden, men ikke glem å leve i mellomtiden. Du kan dra ut med venner og spise i blant uten at det setter deg tilbake. Plutselig har du slanket deg hele livet mens alt det morsomme og uforglemmelige skjedde rundt deg mens du ikke fulgte med. Skal du spise med venner har du fire valg:

1. Du kan holde deg hjemme. Det gjør det lettere å kontrollere matinntaket, men er det verdt det? Er det å gå ned 0,1 kilo fordi du holdt deg hjemme bedre enn å spise med mennesker du elsker?

2. Du kan dra og likevel sørge for at du havner i et kaloriunderskudd. Bestill noe som gjør at du kan kose deg, men som gjør at du kan ha det kjekt med vennene dine samtidig. To fluer i en smekk.

3. Er det lenge siden du spiste noe skikkelig digg, men det gjør at du havner i et overskudd av kalorier? Fuck it! Du går ikke ned i vekt på én dag på samme vis som at du ikke går opp i vekt av å ligge i et kalorioverskudd én dag.

4. Du kan spise alle kaloriene du kan få tak i. Det er dog kanskje ikke så fornøyelig kosthold du har i hverdagen om det gjør at du får lyst til å gå bananas hver gang du er ute. Du kan fint legge inn kos i hverdagen. Sannsynligvis er det en bedre strategi for et sunt tankesett også enn at du tenker alt eller ingenting.

 

Spis mat du liker som gjør at du gidder å gå ned i vekt. Hold så ut over laaaang tid så når du målet ditt. Tren det du liker og som tar deg nærmere målet. Bruk styrketrening til å stramme opp kroppen eller fordi du liker det. Tren kondisjon for helseeffektene eller hvis du liker det.

 

Jeg har spist litt snop her og der gjennom hele vektnedgangen. Pizza og annen mat har sørget for et kalorioverskudd enkelte dager, men det er hva man gjør mesteparten av tiden som teller. Det er summen av alle valgene du tar. Om flesteparten er gode går du ned i vekt.

 

Oppsummering:

– En vektnedgang tar tid så sørg for at du har det ganske bekvemt med måten du utfører den på.

– Ikke glem å nyt livet. Vekta bør ikke påvirke din lykke/ulykke.

 

For PT-timer eller nettbasert personlig trening og kosthold send meg en mail på steinarekrenpt@gmail.com eller ring/send melding til 924 36 879.